Tema: Re: aplink Moletus keliu mediniu arba plastikiniu langu
Autorius: Arj
Data: 2010-08-10 11:16:41
Jei langai padalinti, ir daromi is medzio, tai vis tik graziausia atrodo kazkur aukstatijoj placiai naudojamas
sprendimas -
dedamas vienas didelis stiklas (stiklo paketas), o jau tada is vienos puses (norint galima ir is abieju) pagaliukais
dalinamas i kruva skirtingu daliu - atrodo labai affigienai :)

O saip, dabar kai technikos piln,a gavus gerai dzovintos medienos, netartodo problematiska ir paciam senovinius medinius
langus pasidaryti. Bet va tik jau dirbtuves tai jau rerikia tureti, ar kaip minimum garaza nenaudojama.