Tema: Re: Q:ar yra saziningu statybininku?
Autorius: arne
Data: 2010-08-10 09:39:16
Keletas pastebejimu is mano patirties
- niekada neduodi avanso, jei praso tik pradejus ar dar nepradejus
dirbt, meti lauk negalvodamas; aisku buna niuansu uz medzigas, bet cia
dazniausiai ir slypi didziausias pavojus...
- visalaik reikia nedamoketi uz padirbta darba, jei moki savaitem, taip,
kad TU juos laikytum ant kabliuko o ne JIE tave;
- gali buti ir taip, kad pataikysi ant normaliu pagal rekomendacijas uz
normalia rinkos, tada tiesiog sutaupysi nervu ir sveikatos :)