Tema: Re: geras/blogas diskas betonui pjauti
Autorius: Gintas
Data: 2010-08-09 22:59:58
diskai turi buti naudojami pagal paskirti. Esu naudojes visokiu ir uz 100lt  ir uz virs 200 eur. Skirtumas pjaunant jauciasi ir stipriai. Taciau-jeigu zioplam paduosi brangu diska-suvarys ji lygiai taip pat kaip ir pigu.  Greiti diskai yra , kurie yra ploni ir turi kiaurai , su lazeriu ispjautas S raides. Tada diskas nuo karscio nedeformuojasi. Kern lygtai firmos. Hilti naudoju, neblogai -taciau ir kaina gera. Jeigu sumanysi hilti naudot-pasisakyk, gal parduociau, mat kazkada , pakilimo laiku, pirkau visa ipakavima.