Tema: Re: kokią elektrinę vejapjovę?
Autorius: T:\)
Data: 2010-08-09 12:50:48
na nesuprantu as tu akumuliatoriniu vejapjoviu, sakyciau pribumbasas ir tiek. Puse valndos darbo juk mazai. Speju dar ir sedant akumams ir jegos mazeja. Laikui begant akumai sensta, o jei ilgiau nenaudoji tai isikrovineji. Bent jau man su akumuliatorine pastobiai "ablomas" reikia staigiai varsta prisukti - issikroves :) Imho tradicines elektrines su laidu yra daug geriau, kad ir tie patys bosh rotak. Kiek pamenu kainos budavo nuo 300 lt, bet sode jos pilnai pakakdavo.

T:)