Tema: Re: Kuo uždengti statybines medžiagas saugojimui lauke
Autorius: Resolut 7
Data: 2010-08-08 23:21:50
Tu kaip mano kaimynas- zmogus gyvena statybiniu medziagu likuciu apsuptyje
,nes gali prireikti. Kad yra parduotuves- neaktualu, nes kainuoja pinigus.
Kad mediena baigia suputi- px. Kad visa tai uzima naudinga plota- nesvarbu.
Maza to, nieks netvarkoma ir  nedangstoma.
Lukasenka seniausiai baudomis butu apdejes, bet LT dzimakracija ir
nuosavybes teise .

p.s nu jei planai virs 10 metu- suresk pasiure . Bent atrodys zmogiskiau,
nei plevelemis dangstyta.