Tema: Re: Kaip ieškoti buto pirkti?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-08-07 12:37:58
Butas pagyvenęs, bet mūrinis namas ir nereikia jokių renovacijų -
apšiltinimų, lauko sienos 60 cm storio. Langai ir išorinės durys pakeisti
dėl mados, aišku, jei padoriai gyvent, reiktų grindis pakoreguot . Karštas
vanduo gaminamas vietoj kolonėle Junkers, nėra jokių gyvatukų mokesčių.
Internetas TEO optinis, GALA,
dar užsilikęs Mikrovisatos internetas ir televizija, bet nesinaudoju, tik
taip moku mokestį per durną galvą

   Žinoma, noriu brangiai ;) O kiek gausiu, velniai težino.

 O šiaip aš ten praktiškai negyvenu ir dabar esu UK. Jei planuočiau gyvent
Lietuvoj, jokiu būdu tokio buto neparduočiau, žiauriai patogi vieta, Gali
gyvent ir nusipirkt viską nenueidamas nuo namu 100 - 200 metrų. ir t. t. t.
Visuomeninis transportas į bet kurią Kauno vietą Be persėdimų.