Tema: Re: 80m^2 be leidimo statybai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-08-05 23:00:46
Pirkau zemes sklypa. Valdzia aiskino, kad bus Vilniaus rajono bendrasis
planas ir pasikeisi zemes paskirti i namu valda. Leidima gavau kaip
ukininkas pries 5 metus. Siandien ji gauti jokiu sansu. Daug metu veluodami
buvusiu rusu okupacines valdzios kolaborantai patvirtino Vilniuas rajono BP!
Sia teritorija priskyre prie mazaaukstes statybos. Visi apsidziauge. Bet
neatkreipe demesio, kad teritorija yra jau visiskai uzstatyta, o ten kur yra
dar laisvos statyboms vietos, uzbruksniavo ir pavadino gamtiniu karkasu.
Mazaaukstei statybai skirta teritorija paverte SAUGOTINA ir statyti
UZDRAUDE. Uzdraude griezciau, negu pavyzdziui, uz statyba Neries upes 500m
apsaugos zonoje, kurioje tereikia papildomo valdininko paraso...
Bet, sumokejus 30,000, savivaldybe panaikintu gamtini karkasa ir isduotu
salygas kaimo pletros projektui paruosti. Ir is tikruju kaimynams buvo
PATARTA, kad rasytu rasta savivaldybei. Motyvuoti tuo, kad siame gamtiniame
karkase jau yra pakloti magistraliniai inzineriniai tinklai ir suformuotos
gatves uz SIMTUS TUKSTANCIU. Kodel reikia rasyti? Todel, kad vaikstant per
valdininkus prieisi ir iki tu asmenu, per kuriuos turi buti iteikti 30,000
litu, kad pradziai tau leistu daryti kaimo pletros plana. Sudetinga? Bet tuo
viskas dar nesibaigia. Sekantis parazitu penejimo etapas butu detaliuju
teritorijos planu parengimas. Apie juos jau nemaza tikriausiai esi skaites
spaudoje. Bet siuo atveju gali ir praslysti, nes savivaldybes pareigunai
savo taikiniu pasirenka tik "problematiskus klientus".
Kaip matote tai eiliniai Vilniaus rajono savivaldybes darbuotojai tera tik
tarpininkai suvesti su pareigunais, kurie organizuoja sau "pelningu"
istatymu priemima. Taip pat idomu zvilgtereti kaip pakito valdzios reketo
tvarka dabartines biurokratu finansines krizes laiku. Kadangi baigesi
salyginai stambiu objektu statyba ir bankrutavo "rykliai" tai Vilniaus
rajone uz leidima projektuotis sau busta, teks susimoketi vidutiniam
pilieciui. Kad nereiketu reketuoti kiekvieno atskiro smulkaus statytojo buvo
sukurptas istatymas, kad pries prasant projektavimo salygu detaliajam zemes
paskirties keitimo planui BUTINA paruosti kaimo pletros plana. Jis ruosiamas
visam kvartalui. Tai yra kvartalo iniciatyvus statytojas atstovauja visiems
sklypu savininkams, kad surinkti reketo mokesti. Toks otkatu surinkimo budas
paprastesnis, negu rinkti is kiekvieno atskiro statytojo. Parasiau apie
otkatu surinkimo buda. Bet pats istatymas buvo sukurptas tam, kad NELEISTI
keisti zemes paskirties teritorijose, kuriose pagal pagaliau patvirtinta BP
yra numatyta busto statyba. Tai dar vienas etapas, kurio metu PRIVALAI
susimoketi otkatus musu valdziai.
-
"statyba pagal sovietiniu politruku istatymus"
3w biteplius.lt/lt/2forum.showPosts/698732.333-=(1789456189

Vau Vau vAU, 2010 07 03 14:47
Aš pats išdirbau šioje srityje 30 metų ir čia minimi iš tikrųjų yra tipiniai
siaubo lygio pavyzdžai. Žinote, iki 1990 metų sistema buvo labai paprasta,
buvu vienų vienas, kuris tą pačią priėmimo dieną išrašydavau dabar vadinamą
sąvadą-projektavimo sąlygas, suderinus projektą, čia pat įdėdavau štampą
leidimui, taip pat ir priimdavau eksploatacijai. tarpe kitko ir savavalines
teisindavau, parašydavo bobutė pareiškimą priestatui, malkinei, garažui,
reikėdavo berods per dvi savaites ar mėnesį, įteisinti VK sprendimu. Taip,
svarbesniems ir didesniems projektams tvarka buvo sudėtingesnė.. Bijodavau
kaip velnias kryžiaus atsakomybės, nes už nieko nepasislėpsi, tie kas
nebijojo, ilgiau 4-5 metų neištarnaudavo. Nebuvo jokių sąvadų nei
sąvadautojų, niekam tas vadinamas sąvadas nereikalingas, nes tai
projektuotojo apmokamas reikalas užsisakyti sąlygas inžineriniams tinklams.
Be, to ir dabar jį gavus vėl tuojau reikia vėl kreiptis dėl pataisymų. Tarp
kitko nustebau, kad grįžę iš Norvegijos, Danijos ar kitų šalių tą patį ir
dabar porina, kad tvarka nedaug skiriasi. Dabartinė tvarka-keisk, nekeitęs
ši sistema nepgydoma. Na o HA HA HISTUI - sėkmės renkant pavyzdžius.