Tema: Re: gipsas mansardoj
Autorius: markizas
Data: 2010-08-05 10:14:56
jei nera nupiesta, tai ir nereikia. lubu kabinimo principas - lubos su siena
"kietai" nesitvirtina. tarpelis uzsitaiso akriliniu hermetiku. filosofija -
trukimas vistiek atsiras, tai tegu atsiranda musu numatytoje vietoje ir buna
"kontroliuojamas". Didele klaida iklijuoti i kampa tinkleli (ka daugelis
daro), nes atsiradus trukimui - isplesiama su sienos glaisto gabalu.