Tema: Re: Atsiliepim¸ d?l ARKO blokeli¸
Autorius: Nerijus Krukauskas
Data: 2010-08-03 10:48:10
Rimvis <vinzyle@gmail.com> wrote:
> na tiesiog domina niuansai neminimi marketingo.
>
> Na dël kreivarankiðkumo tai taip, visas medþiagas galima sugadinti kreivomis
> rankomis.
>
> Tiesiog domina problemos statatant, matmenys, kokybë aplamai (matmenø
> tikslumas ir pan),  eksploatacijos patirtis.

Mano mūrininkams problemų nebuvo. Dėl matmenų nesikeikė. Sumūryta prieš
porą metų. Kadangi iš vidaus tinkuota, o iš lauko vata+apdaila, tai
nieko ir nesimato. Normalūs tie Arko. Jei išsirinkai, tai ir statyk.

Šiaip, blokelių atveju dilema gali būti Arko ar moliniai. Sprendžiama
gali būti labai paprastai - katruos gauni pigiau, tuos ir imi. Vis tiek
jie „pliki“ nebus, tai aš didelio skirtumo nematau.

--
http://nk99.org/