Tema: Re: grunto tankinimas for dummies
Autorius: Blinda
Data: 2010-08-03 09:24:24
Man trinkeles kelininkai dare (tuo metu darbo neturejo). Klausiau apie
tankinimus, tai jie sake dare bandymus ir pasidare isvada, kad geriausia
imti lengva tankintuva ir ilgai dulkintis, o ne sunku ir tiketis, kad nuo jo
zeme pati susitanknins. Jie sake pridavinedami kelius tose vietose kur bus
matavimai ne su volu, o butent su lengva (lyg 75kg.) gerai pravibruoja.