Tema: Re: Garazo vaartai
Autorius: belenkas <j u s t a s @info.lt>
Data: 2010-08-02 21:28:45
o va man ryterna dejo liftmaster atomatika, tai s... visiskas aki meistrai
atvaziuoja atisdaro ir uzsidaro puikiai, o va kartais buna stovi ryte pries
darba, nervingai ziuri i laikrodi, pradedi sakyt sezamai atsidaryt, o jie
nors tu ka neatsiro kokios 5 min.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5335 (20100802) __________

http://www.eset.com