Tema: Re: Ar buna laminato imitacijos lipduku defektams ant baldines plokstems uzmaskuoti?
Autorius: bullka
Data: 2010-08-02 18:38:33
Na is pateiktu nuorodu man labiausiai tinka ne dangteliai dedami ant
medvarzciu, bet klijuojami dangteliai. Bet man labiau patiktu zodis -
lipdukai.
Nes dangtelis atsocijuojasi su kazkuo storu.

Paziuresiu tose parduotuvese.

Aciu.

Glaistai, maisymas, kaitinimas ir pan. man netinka. Defektai yra spintoje
(po kampuociu, laikanciu lentynas persukimo, tokiu paciu neradau, o po nauju
susukimo, matosi senuju skylutes). Tad tikrai nesimato ir laiko/pinigu tam
investuoti daug neketinu. Ieskojau paprasciausio budo - mazi ploni lipdukai
su plokstes piesiniu.