Tema: Re: Q:Terasos irengimo kainos
Autorius: Arj
Data: 2010-08-02 11:40:30
Klaida nr 1 - neskaiciuok 1m2 kainos derantis su statybininkais.

Geriau aiskinkis darbais - kiek koks darbas ir kas "slepasi" po 1m2 kaina.

Nes paskui paeiskes "tureklai neaptarti, papildomai 50 Lt/m, lapteliai cia nafig nereikalingi, terasos sonai ir taip
gerai, nafig juos kalti, niekas nedaro - jei nori, be problemu, bet uz jusu $".