Tema: Re: Reikia pagalbos issirenkant dujini katila
Autorius: M@G
Data: 2010-07-30 15:40:33
situacija panasi ir pas mane- 5 metai malkiniu, nuo praeitos ziemos jau
dujos privestos
sena kombinuota boileri palikau pratekanti, jei kartais dujas uzsuktu ar
viessmanas uzdustu- uzteks i rozete kistuka ikist.
malkinis dabar tik siukslem degint uzkuriamas :)

momentini emiau 30kw, bet butu uzteke ir mazesnio, nes dabar uzstaciau ant
katilo ~55C ir pilnai uztenka karsto ir virtuvej, ir vonioj vienu metu