Tema: Re: vaizdo stebejimo efektyvumas :)
Autorius: bzik
Data: 2010-07-30 12:12:01
mano kukliu isitikinimu, jei nera nuolatinio stebejimo arba kai judejimas menkas ir toje vietoje nera davikliu, indikuojanciu veiksma, po ko is karto pradedamas stebejimas ir veiksmu priemimas, tai kabink kokia nori kamera, is jos bus tiek pat naudos, kiek ir be jos. Man rodos daznai isivaizduojama, kad vagis yra bailus niekselis, kuris stengiasi but nepastebetas. Bet faktai rodo, kad dazniausiai buna drasus ir greitas reidas, aplinkinius pasitikejimu savimi hipnotizuojantis elgesys