Tema: Re: Plastikiniu lenteliu montavimas
Autorius: Puntis
Data: 2010-07-26 11:21:32
as praeita sav kaip tik toki dalyka dariau. tai paskutine lentele padariau
siek tiek trumpesne ir siauresne. pas mane uzbaigimas buvo is 3 pusiu.
ikisau is galo iki kiek lindo  o paskui trupauti istaraukiau kad siek tiek
kabintu kita puse taip ir is sono pradzioj daug sukisau kol idejau o paskui
atgal dastumiai iki pries paskutines.
ar suprantamai paaiskinau?