Tema: Re: Poliai vs iprastiniai pamatai
Autorius: pablas
Data: 2010-07-23 23:12:13
AurimasB rašė:
  greztinius skaiciut imat charakteristikas is akies tai is
> akies ir gausis + darysi i bereikalinga atsarga kas bereikalingai kainuos ir
> nebusi tikras ar tikrai gerai..

  Nors ir esu tyrimu salininkas, daugeliu atveju ju duomenys
nepanaudojami. Arba panaudojami ne taip, kaip dera.
Antra. Pamatai vis tiek projektuojami su didele atsarga.
Trecia. Tie, kurie irengineja greztinius (t.y. grezia su bobcatais ir
pan.), neskaiciuoja visai: daro tik tai, ka ismoke ir iprate daryti.Ir
nelabai cia pritaupysi.
Ketvirta.Jei pamatus daro rimta firma su rimta iranga, betona svirkscia
ar kiauryme spraudzia su dideliu spaudimu kol "atsirems", taigi tyrimas
kaip ir nereikalingas.
Penkta. Mano alus skaniausias. (chodovar ponoras).