Tema: Re: Perstatau veranda III. Duru pasirinkimas
Autorius: neklausiu
Data: 2010-07-21 22:36:43
"Ingodas Vytrastas" <ejs@no.where> wrote in message
news:i26dou$2r9$1@trimpas.omnitel.net...

> nepatikėsi kaip jos žiemą apšalinėja ir kiek per vasarą nublunka.

pritariu, pas mane metalines durys nesildomoje verandoje, ziema saltis nuo
ju eina kaip reikiant.
Darinejasi normaliai, uzdaryti galima, gal vasara per karscius kazkiek
sunkiau del pletimosi, bet problemu nesukelia.
Ziema koki pora kartu tepu silikoniniu tepalu gumas, spyna ir kiek kliuna
ant spynos kaisciu, taip darant nebuvo ne karto prisalusios.