Tema: Re: Patarimo del pamatu samatos
Autorius: nexus
Data: 2009-03-13 09:52:38
Vienas is svarbesniu dalyku yra grunto tyrimas...
1, Grunto tyrimas
2, Dalyvauk paciam stebint procesa, kai dedama armatura, greziamos
skyles, uzpilamas betonas, na ir kaip rase stebeti, kad pagal projekta
viskas vyktu! Aisku jei jis buvo daromas remiamtis (dar kart
pasikartosiu remiantis grunto tyrimu!)

Kaune galiu rekomenduot jei domina...cia ne komercija, tiesiog aplink
mane Vijukuose namazai kam padare yra, normalus vyrukai, man juodgrindes
dare...