Tema: Re: Sienu glaistymas
Autorius: kiesh
Data: 2009-03-12 18:18:19
rekomenduoju pasirinkti ne per ilga glaistykle. Optimalu 35-45cm ilgio .
Ilgesnes islinksta nuo spaudimo ir nuo ilgesnes riesas labiau pavargsta.
kitas dalykas - kiekviena sluoksni stenkis uzglaistyti kuo lygiau, stenkis
negalvoti apie tai kad "ai, kai sviesiu - sulyginsiu". sveitimas nepyragai.
nusigruntuoji, uzglaistai, pradziuva, praskuti su glaistykle isdziuvusi
glaista praskuti kur nelygu (nesveisti su svytriniu tarp glaistymu), vel ta
pati procedura n-kartu kiek reikia, o jau galutinai sveiti ir prasivales
dulkes lengvai dregnu kuom nors- dazai. Pirma sluoksni truputi atskiesk
dazus gruntu apie 10 proc. Sienos pries dazyma negruntuok - nerekomenduoja.
Gruntas gali truputi pagriauzti glaista.
Pirmiem grubiem glaistymam galima naudoti stambesnio grudetumo glaista tipo
KR, galutiniam - smulkiagrudi pvz marmuro uzpildu MR.