Tema: Re: Irengimo kainos
Autorius: new
Data: 2009-03-09 18:50:31
Al kampu dejimas max 4lt/m. Pats dejau juos, tikrai lengvas darbas,
primeciau kad per diena 40 metru sudeti galima.

ir kas per mada imti uz angokrascius atskirai, jei kampus sudedi
normaliai tai glaistymo lygiai tiek pat kiek ir gkp siules.

Duris mokeciau 70lt/vnt

halogenu montavimas - 25lt ? kazko nesupratau tikriausiai, jie gal
perdanga frezuot ruosiasi ir ten ileidineti juos...

pats pagalvok kiek uzima laiko prikabinti kriaukle 2 varztais ir sumauti
plastikini sifona ? man uzimtu 2 val su alaus pagurksnojimu. Aij, tiesa,
silikona duociau zmonai uztepti :)

plyteliu pjovimas 45 laipsniu kampu kaina yra briedas, ten juk tas pats
pjovimas, tik stakles reikia atitinkamai palenkti(o jei tokiu neturi,
tai nerimti meistrai)..

"Ricard" <ricard@atlasgrupe.lt> wrote in news:gp3gan$n2n$1
@trimpas.omnitel.net: