Tema: Re: kondencionieriaus gamintojas?
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-07-18 11:52:26
Pas mane visuose kambariouose airwel sukasi, kai pirkau visokie mitsubishi
buvo kosminem kainom, tai ir paemiau, jau kokie 3 metai jie sukasi bedu
didesniu kaip ir nebuvo tiktai vienas daviklis numires buvo, bet kadangi
garantinis meistrai sutvarke. Dirba tyliai, tik va kas nepatinka, kad
plastmases anksciau traskejo, norejau kokio vailoko paklijuoti, bet dabar
nebesigirdi, gal sakau pripratau.  Kondiskes yra geris, tik reikia moketi
jomis naudotis, o tie kas cia miega su paklodemis elementariai pavydi :)
Namie dabar visur +25 +26 dienomis, rekupas sviezu ora varineja nustaciau
jam +10 tai jis bugno nesuka, nakciai nusistatau +20C ir dziaugiuosi vasara
:)