Tema: Re: del gyvenamos vietos deklaravimo
Autorius: Ginthus
Data: 2010-07-15 14:48:28
A tai kokia cia korespondencija vaiksto ne pagal tamstos nurodyta adresa, o kazkur i sena buta? Koki nurodei adresa, tuo ir siuncia, nieks ten nesiknaisioja po migracijos duomenu bazes (nu nebent anstoliai kokie).
O jei jau nori tapti benamiu, tai nera problemos, rasai deklaracija, kad esi be pastovios gyvenamosios vietos ir nurodai faktine buveine/adresa. Pats taip deklaraves ir kolkas neuzkliuvo nei bankams nei dar kazkam.