Tema: Re: Is kur pirkt GKP ir profilius?
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-07-15 08:51:15
E nu, tai gal nesu visiskas ....
jei jau sakau kad reikia lubu is gipso tai reiskia kad visos kitos
alternatyvos permastytos.
Ka vokieciai deda tai jau ju reikalas, pas mane tokiem sprendimam kisene
per siaura, nors techniskai dauguma yra geresni.....
Pvz ortakiu kisimas i grindis suveda reikala prie gana komplikuotos
grindu kainos...

--
MaRiUs
Kaunas