Tema: Re: nuotekis drenaziniam siurbliuke
Autorius: bzik
Data: 2010-07-14 14:44:41
del kainos ir patikimumo neabejoju. Ne viena desimti kubu esu tokiu issiurbes, bet:
1.isiurbimo anga virsuje, kai man efektyviau isnaudojama talpa su paemimu apacioje
2.mazas nasumas - normalus drenazinis kelis kartus daugiau issiurbia. Aukstis ir atstumas man nera svarbu, nes vanduo visumoj keliamas kelis metrus. O nasumo reikia, nes realiu laiku salinamas lietaus vanduo
3.skirti svariam vandeniui, o as to uztikrint negaliu (drenazas ir lietaus vanduo su visu galimu turiniu)