Tema: Re: elektra viryklei
Autorius: Darienas
Data: 2010-07-10 10:43:01
Pas mane indukcine kaitlente raso max iki 7 kw  ant to paties laido dar
stovi orkaite ir mikrobange  virdulys 2kw max gautus apie 10 -12 kv.
aisku cia maximali riba kurios niekad neisnaudoji. Sau dejau riebesni
kabeli, nesu energetikas tiksliai apsikaiciuot nelabai moku, tad dejau su
garantuota atsarga. Juolab galingesnis nieko blogo, o kainos skirtumas ant
keliu metru nesijaucia.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5266 (20100709) __________

http://www.eset.com