Tema: Re: konsultacijos
Autorius: Arj
Data: 2010-07-09 11:40:39
na ar reikia dziaugtis dar neaisku :)

Pas mane kaime yra 9-10 daugiabuciu, vienas sugalvojo renovuotis.
OK, apsisiltino, atrodo graziai, sumokejo $.
Atejo sildymo saskaitos - nu nifiga nesikira nuo kitu namu - rezultate paaiskejo kad namas neturi silumos skaitiklio :)
Pakelus triuksma silumos ukis is akies primete ir pradejo tam namui kazkiek mazesnes saskaitas israsineti :)

Buvo ir kitu smulkmenu, kaip remontuojant stoga uzsandarintos visos ventiliacines angos nx.