Tema: Re: Gal rekomenduotumet garazo vartus?
Autorius: Gedas B
Data: 2010-07-08 10:09:54
Turiu labai bloga (tiesiog tragiska) patirti su "Vartu technika" - state
Hormann vartus.
1. Vartai nuo pat pradziu blogai veike, bet montuotojai nesugebejo
suregulioti.
2. Blogai veike todel kad trosa pratiese taip kad pjove laikancias
kontrukcijas - sudrankiai visiski. pats sutvarkiau - dabar veikia.
3. Pavaros mechanizma imontavo, "Oi ne taip imontavom - nepataikem 0.5m".
Permontavo kitur - sudrankiai 2.
4. Vartu pakelimo tvirtinimo rankena sumontavo keistai, as maniau kad
nesuprantu nieko. pasirodo net montavimo instrukcijoj kitaip parodyta ir net
detaliu tam skirtu liko maise. Sudrankiai 3.
5. Bemontuodami persuko varztu sukamus I aliumini... Yra specialiai varztams
palikti idubimai - nepataike, verze tol kol persuko sriegius. Sudrankiai 4.
6. Dedami tempimo grandines pamete sujungimo saibas - suvyniojo viela.
Pamaciau kai permontavau vartus. Sudrankiai 5.

Ir kokie nepatenkinti buvo, visokiam uzuominom kalbejo kad cia turiu
primoket jiems uz tai kad jie cia dirba... nu polnyj pzd.

Nu gal dabar tie montuotojai dirba kitoj vartu imonej, as jau nebezinau, bet
mano tokie ispudziai apie "vartu technika":)