Tema: Re: Stogo dangos pasirinkimas?
Autorius: dz
Data: 2010-07-06 13:10:55
pas mane ant skardos cerpinio profilio su 13 laipsniu praktiskai visai
neslysta, ant 24 laipsniu berods nuslysta kai jau gerokai atsyla oras. Vienu
zodziu kazkuri laika slapias sniegas vistiek slegia savo didziausia apkrova.
Namas dar nebuvo rimtai kurianamas, tai kai bus vidui silciau tai ir siek
tiek pades sniegui slyst

--
www.rees.lt