Tema: Re: gibsas + spintele
Autorius: Ostapas
Data: 2010-07-04 00:03:52
Dvigubas gipsas ir plytelės virtuvines spinteles laiko "tik daina"
(profiliai kas 40cm, jei neklystu 50mm pločio). Naudoti metaliniai varžtai,
kurie išsiskečia
(http://www.orfis.lt/public/images/catalog/ikaras-gipso-kartono.jpg atrodo
tokie, tik kinietiški iš senukų)
Ant spintelės dar uždėjus kineskopinį mažą teliką lyg ir nusėdo kokius
2-4mm, bet taip ir neaišku dėl ko - greičiau gal dėl lievų laikiklių.
Kriauklę gal galima statyt ant kojos - turėtų gautis atrama ir mažesnis
apkrovimas sienai.
Anyway, džiaugiuosi kad man pavyko visas pertvaras mūrines išsikelt, a
virtuvėj netgi iš tikrų baltų plytų :)