Tema: Re: veja
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-07-01 15:42:12
Na gal ten daugiau kaip 10 arų, bet nusipirkau tokį trąšų barstytuvą, tai
tręšimas vienas malonumas. Tai kol netręšiau vaizdelis buvo nekoks, bet
dabar malonu pažiūrėti, nusipirkau dar lantrelo tai dobilus naikinu.
Pjaunu su sūnum kiekvieną penktadienį, aš pjauni, o jis su karučiu išveža
žolę, pusantros valandos ir darbas padarytas :)