Tema: Re: Reikia MEDKIRČIO/alpinisto/akrobato :)
Autorius: Uredija
Data: 2010-07-01 13:27:09
Nupjautu bet koks patyres pjuklininkas kur miske darbuojas. Uredijose tokiu
pilna. o va ta kur neina nuverst tai ieskok kokio zmogellio nebijancio
laipiot po medzius tai dalimis ji isardys. O beje ir pats jei turi pjukla
gali visa tai padaryti. ilipi i virsune ir pradedi geneti. didesne saka
pririsi prie kamieno kad krisdama ko nesulauzytu taip po truputi nuo virsaus
ir pjaustai. Buum mano kaimynas uz gera pasedejima su alum vakare as tau
padeciau juos sutvarkyti.