Tema: Re: Ar verta apsiltinti pamata is abieju pusiu?
Autorius: Sail
Data: 2010-07-01 12:38:11
Na taip. Jei rusys tik laiptais pasiekiamas, tada nepatogumas, is lauko
iejimas privalomas.

Zmones kai stato pasiures, tai pamirsta, kad jos uzima brangia vieta. Yra
zemes sklypai, kur aras kainuoja 50 tukstanciu litu. Jei pasistatai ant jos
garaza 40 kvadratu, tai uzstatyta zeme tau kainavo 0.4*50 = 20 tukstanciu.
T.y. tokia suma tau susitapo, jei garazas po namu, nes toks plotas lieka
laisvas. Dauguma zmoniu sitos matematikos tiesiog nepastebi ir galvoja, kad
pasiure salia namo pigiau, nei po juo. O is tikruju gali buti atvirksciai.