Tema: Re: betono maisykle. Pakomentuokit.
Autorius: Hanis
Data: 2010-07-01 10:59:14
tai buna darbu kur nereik baisiai dideles, siaip tai jei dar rankom maisysi
greta ir dar su ta maza maisykle, darbas tikrai greiciau eis:) rankom
maisyma galima pakeist ir mikseriu, as naudodavau ir tebenaudoju dar
latviska galinga rankine drele isidedu rimta maisymo galva ir burzgiu sau:)
bet siaip kas liecia maisykle-perdidele kaina rysium su tuo ka uz tai
gauni:)Pirk deveta geriau didesne jei darbu daug nusimato, o jei nenusimato
geriau imk mikseri, bus greiciau nei su rankom ( bent jau jos maziau
paskaus nuo darbo)ir vietos uzims maziau nei maisykle maza:)