Tema: Re: Lauko palangiu tvirtinimas
Autorius: Uredija
Data: 2010-07-01 10:07:41
Tai jau sudejau palanges vakar ir jau kelius langus aptaisiau dailylentem.
Geros tos mano islakstytos dailylentes skarda palindo po jomis ventiliacinis
tarpeliukas biski liko viskas gavos gerai. Man tik svarbu buvo kaip ta
palange pritvirtinti. Prisukau ja prie lango remo to paaukstinimo kur prie
plastikiniu langu prisideda, tik beda kad mano palanges zalios p medvarzciu
ploksciom galvutem zaliu kazkaip niekur neuzmaciau. reikes ieskoti dazu ir
juos padazyti, nors ne labai ir matos.

"monaxas" <ish_kur_mergaitei_tiek_drasos@tiek.valios.gelezhines> wrote in
message news:i0fppi$nn5$1@trimpas.omnitel.net...