Tema: Re: rekuperacija
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-06-29 16:38:10
Pas mane iš san mazgų ir garažo atskirai. Tech patalpos ištraukiamos ir
rekupas jų nereguliuoja, padaryta taip san mazguose davikliai pajungti prie
užlaikymo rėlės. Įeini atlieki savo reikalus tave daviklis detektina, išeini
po 10 min ištraukimas išsijungia. Garso nėra nes ventiliatorius garaže,
sujungtas per garsą slopinančias rankoves.