Tema: Re: "Senuku" pokštai
Autorius: Aladinas
Data: 2010-06-28 15:12:03
Donce wrote:
Kazkada senai pazystamas po resta vaiksto, sildymo katilo iesko...
prieina prie vadybinyko ir sako - duosi 10 proc nuolaida?
- ok! duosiu! sako ne negalvodamas.
- nu jei jau taip, tai zmogus apziurejo katiliukus idemiau, priejo vel
ir sako:
- nu jei 20 proc nuolaida duosi, tada rimtai snekam.
- ok! duosiu! sako ne negalvodamas.
- hmmm... susimaste zmogelis, jei jau taip lengvai nuolaidas dalini, tai
gal ir 30?
- ok! duosiu! sako.
- o 40!?
- ok! duosiu!
- :-O tai kaip cia taip?
- sypsosi... viskas nuo kainos priklauso, sako... koki kainininka nores
marketingas, toki tau ir parodys.