Tema: Re: LKS-94 koordinatės. Reik sklypo ploto
Autorius: siGis
Data: 2010-06-23 19:03:06
A tu garantuotas kad ArcGisas teves nemausto :). As tai nebuciau toks
tikras.
Pvz. pries pora metu goole earth buvo isdeliotos nuotraukos. Dabar jos
kazkaip atsidure per 100m sone.
Kai man reikejo spresti sita uzdavini tai naudojau buda kuri galima
patikrinti beveik mokyklinem priemonem. Siaip tai principas toks. Bet kuria
is duotu koordinaciu priimi kaip nulini taska paskui jo atzvigiu delioji
kitus taskus. Ilgus koordinaciu skaicius drasiai galima trumpinti paliekant
tik tuos skaitmenis kurie yra skirtingi. Gauni tikslu sklypo plana. Na o
paskui jau galima daugiau maziau mokyklinem priemonem viska susikaiciuoti,
arba pasitikrinti.