Tema: Re: 3 gyvatukai vasara
Autorius: Vytenis
Data: 2010-06-28 09:42:50
Pas mane padare kombinuotus gyvatukus, t.y. sildymo sezono metu veikia
kaip radiatorius, vasara nuo elektros, t.y. tenas istatytas, taimerio kol
kas neturiu. Grubiai vertinciau, kad tai per menesi prisuka kokiu 40 Lt
elektros.

Beje, vienas pastebejimas. Kadangi sildausi dujiniu kondensaciniu katilu,
tai temperaturos sistemoje nera aukstos. Geoterminio atveju tai irgi
galioja, manau. Taigi ziema, mano gyvatukas nera pakankamai karstas, mano
nuomone. elektrinis tenas pasildo geriau. Kita karta, esant dujiniam
sildymui, turbut rinkciausi karsto vandens varinejima per gyvatukus, tuo
labiau, kad juos irgi galima uzsukti, prisukti.

Vytenis