Tema: Re: Kaip teisingai pjauti trimeriu?
Autorius: Night
Data: 2010-06-17 10:44:46
Oo, cia verti demesio pamastymai. Mano galva tokiam irankiui "gazas-dugnas" = darbines apsukos,
kurioms jis ir paskaiciuotas, vadinasi todel jos tikrai kenkti neturetu. Resursas, teoriskai, trumpeja - be
jei jau kalbant apie resursa, tai turbut ilgiausias jis butu irankui gulint nenaudojama isvis.. :) Kuro
ekonomija - rimtas argumentas.