Tema: Re: "Interkomas" daugiabucio laiptinei
Autorius: trans
Data: 2010-06-16 20:42:56
su senom zaist neverta. Teisingas kelias siuolaikine skaitmenine sistema be
judamu daliu: metalines durys, elektromagnetine spyna, anti-violance pultas,
sensoriniai mygtukai veikiantys sviesos matricos principu, laiptinej vos
keli laidai nes signalas skaitmeninis, pasikalbejimo kokybe puiki,
kiekvienas butas turi savo keturzenkli koda kuri galima bet kada pasikeisti,
taip pat galima priregistruoti bile kiek chipu-raktu pakabuku kas tingi
surinkinet koda. Kaina apie 4000Lt plius skaitmeniniai rageliai po 90Lt
kiekvienam butui, chipas 10Lt. Kazkada dariau researcha ir istaciau savo
laiptineje esu labai labai patenkintas del patikimumo, ilgamamziskumo ir
patogumo naudoti. Kai kas nors panaudoja tavo koda ar tavo butui registruota
chipa igirsti tylu chirptelejima ragelyje, turi laiko staigiai slept
meiluz(i/e) :) Jei nieks neateina reiskia kazkas nuziurejo buto koda ir
laikas ji pasikeisti (nors tokio atveju musu laiptinej negirdejau). Jei bute
nepatikimi gyventojai, gali duot tik chipus. Arba nuomininkai issikrauste
chipu negrazino, chipus isregistruoji, koda pakeiti. Vienzho apmastyti visi
gyvenimo atvejai