Tema: Re: Apsiltino ekovata
Autorius: bzik
Data: 2010-06-16 16:05:35
2007m. vasara. Statybu bumas. Ekovata siltina Ekorema ir pavieniai pilieciai skelbimuose. Pasirinkimas vienas. Kaina ivardinta apytikre uz 1m2 puciant 5cm storiu. Niekas tiksliai nezino kiek medziagu reiks. Vien suderint atvykima reikejo laiko. Jei buciau del sutarties derejesis, aiskinesis, tai arba butu reikeje i vieta vaziuot arba buciau pasiustas po velniu, nes uzsakovu netruksta.

Kita vertus sutartis siuolaikinese statybose, mano manymu, yra niekine. Turiu pvz. kur statosi su sutartim. Pas mane pagrindinius dabus be sutarciu dirbo zmones tiesiom rankom. Kolegai sutartis gelbsti tik kovojant del mokejimu, nes dirba kreivarankiai, kuriu prieziurai reikia daug daugiau nervu ir laiko. Kiek suprantu gal kartais simta kita sutaupo, bet lygiai taip pat galima nesumoket ir beturint isipareigojimu. Kad sutartis bus reikalainga garantijai netikiu, nes 100%, kad po metu ta imonele bus dingusi. Kiek daugiabuciu gyventoju mosuoja sutartimis ieskodami kas pasalins broka.