Tema: Re: energitech uzsakymu
Autorius: Gedas B
Data: 2009-03-09 12:50:02
Baikit bajerius - Nuo kokiu lodoriu apsisaugot??
Energitechas pac neklijavo, o samde kazkokius sudrankius.
Kaip dabar as nuo tu sudrankiu apsisaugosiu, kad neprasysiu energitech, o
prasysiu kokiu nors sudrankitech?
Kur garantija kad neateis tie patys isvyti is energitecho?
Ar visi sudrankiai baigesi ties enegitech ir daugiau ju nera ant lietuvos??