Tema: Re: Nuomonės apie sodo traktoriuka partner
Autorius: Vytas \(S\)
Data: 2010-06-04 08:45:02
kazkuriam straipsny aotoreview.ru apie subaru gerai parase, kazkaip panasiai: "... smulkmenose jauciasi kokybe, arba jos nebuvimas..."

Tai vat Husqvarnoj jauciasi kokybe, o kai pirkau ziurejau ir yardman ir cubcadeta. Bet cubcadeto buvo vienintelis modelis pasirinkime, nebeatsimenu koks ir stokerio pardavejas pats mane nuo jo atkalbinejo, kisdamas yardmana :).

v.