Tema: Re: balkono lubu apsiltinimas
Autorius: Ingodas Vytrastas
Data: 2010-06-01 17:30:10
2010.06.01 14:26, gvidas rašė:
> Na man panasiai ir yra. Dabar keisiu balkono duris, kad galeciau slenksti
> ideti, nes dabar negaliu sukelti nei balkono grindu, nei vidaus. Tai kokio
> aukscio reiktu deti slenksti? jeigu sakai siltinti 15cm, dar betonuoti ant
> siltinimo kokius 5-6cm? Tai slenkstis gaunasi jau apie 30cm?

ne visai. Plokštė 220, standartiškai perdanga 300, taip kad atkasęs
plokštę jau turi 80mm;
  šiltinimas - 130mm (80+50 EPS'as)
  betonas su plastifikatoriais ir tinkleliu 100x100 - 40-50mm, nuolydis
trumpąją kraštine;
  viršutinė danga - 15mm (betoną gi padarėm tvarkingai?);
  slenkstis - 50mm (sniegas, lietus);

  taigi konstrukcijos storis 195mm, virš grindų pakyla 115mm, slenkstis
virš grindų pakyla 165mm

  Va todėl ir leidžiam perdangos plokštę per 200 žemyn.

> Balkonas yra
> isoreje, t.t. ne po stogu, tai is vidau siltinti 5cm? O daugiau negalima
> (gal pelesis isimes?), nes galeciau gerokai daugiau is vidaus. Aciu

išorėje - kai balkonas nėra patalpos perdangos dalis. Ten reikia tik
sutvarkyti šalčio tiltus į perdangą, kam užtenka įdėti vertikalią
termoizoliaciją.

Šiltinant tik iš vidaus reikia vertinti daug dalykų: drėgmės difuziją,
rasos taško susidarymą, konstrukcijos įšalimą. Daug skaičiavimo,
kruopštaus statybininkų darbo ir abejotinas rezultatas.

--
  ejs