Tema: Re: Placios grindu lentos
Autorius: kg
Data: 2010-06-01 08:26:16
aš savo namui norėjau plačių grindinių lentų
ką radau plačiausiai lietuvoj - švediškos siljan wood grindinės lentos 187mm
švedijos esu radęs ir dar kažkiek platesnių (gal apie 200mm)

30cm tai jėga būtų tokios, bet šiais laikais madingas pedantiškumas ir tokių
niekas negamina
ir net dauguma letpjuvių turi tik keturpuses obliavimo stakles su maksimaliu
20cm pločiu
sau pats iš 22-30cm pločio pasidariau tik vožtines lubas
tam specialiai net makita reismusą nusipirkau
plačių lentų turėjau pats - likusių išpjovus sienojus
pats net iš viengubo pjovimo dariausi dvigubo :)

tiesiog plačių lentų inete radau tik pas http://www.ochoco.lt/ (amerikonų
lentpjuvė prie Kupiškio), bet nusipirkti neturėjo, nes retai pjauna plačias,
paprastai tik pagal didelius užsakymus ir net likučių nelieka. Tad Lietuvoj
net tiesiog plačių dvigubo pjovimo lentų neradau nusipirkt

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5160 (20100531) __________

http://www.eset.com