Tema: Re: Q: gutta, guttabeta irengimas ?
Autorius: arne
Data: 2010-05-29 16:45:52
Virsutine dali gali su juosta tam skirta pritvirtinti as prisukau ta
juosta su medvarsiais prie strukturos, bet is principo jei tos gutos
neiskeli virs trinkeliu o darai lygia su ju virsumi ta juoasta kaip ir
nelabai rekalinga, iskile burbuliukai dedasi i sienos puse, kad
ventiliuotusi, i gyli dedi pagal poreiki, pas mane rusio nera, tai
berods1 metra dejau i gyli.