Tema: Re: subraizytas stiklas
Autorius: siGis
Data: 2010-05-28 22:40:34
Kaip jau Evaldas sake geriausia nieko nedaryti. Akis turi puikia savybe
ilgainiui nufiltruoti visokius erzinancius dalykus :), bet rimtai. Kad
greiciau pripratinti aki galima susirasti ka nors tokio su kuo jau esi
susigyvenus ir nesuki sau galvos. Pavyzdziui neplautas kojas, prakaituota
tarpukoji ar dar ka panasaus. Kiekvienas zmogus kazka tokio turi ko pats
nemato o kiti is karto pastebi.
Be to sita aplinkybe galima pasinaudoti pasipuosimui. Galima uzklijuoti
lipucka. Pavyzdziui man labai patinka dekoratyviai atrodanti, stilizuota
paukscio kaka. Galima, taip pat, pasirinkti keleta reziu (tam reikalinga
meninko gyslele) ir juos dar labiau padidinti ir isryskinti. Viska tinkamai
padarius garantuojamas draugiu susizavejimas ir meginimas kopijuoti.

Rimtai.