Tema: Re: garazo vartai: Ryterna vs Hormann. kokie argumentai?
Autorius: Gedas B
Data: 2010-05-26 18:57:48
Turiu Hormann, jeigu kas turit priesu galit drasiai siulyti juos, puikus
kerstas nes
1. Brangus, tikriausiai net dvigubai man isejo nes didelis plotas
2. state sudrankiai (vartu sistemos), nesugebejo sureguliuoti (veikdavo
diena, po to uzstrigdavo, po reguliavimo dar diena ir t.t.). Kol as pamaciau
kad blogai trosai sustatyti ir ratukai neteisingai ir t.t. Pac sustvarkiau -
veikia.
3. Nesugebu sutvarkyti kad nepripustytu per tarpus ziema... Varstai susukti
tokaim minkstame aliuminyje - jau prasukti sudrankiu statant - dabar
pamaciau tik.
4. Kaimynai susistate ryterna ir "just naudoja", o as uz toooookia kaina
nematau nei vieno pliuso tik minusus. Nors zadejo ir zadejo ir zadejo
visokius featurus. ir silti ir greiti ir visokiu kitu dalyku - nieko ...
5. Ai dar: pazadejo pastatyti per menesi nuo sutarties pasirasymo ir avanso
apmokejimo (netgi netesybu punktas buvo). realybeje istate po 4!!! menesiu
ir mazdaug tokiais snukaiis - a ko tu cia nepatenkintas...

Vienzo, as durnius pirkau horman, bet jau kiti nedarykit tokios klaidos ne
horman ir jokiais budais ne vartu sistemas.