Tema: Re: Ar nesmirdes kanaleika is lietvamzdziu?
Autorius: spilka
Data: 2010-05-26 14:41:07
kažkaip nerandu internet kiek apytiksliai infiltracijos įrengimas gali kainuoti ir iš viso ar gerai suprantu kas tai yra... tai lietaus (arba išvalyto) vandens perdavimas į gruntą???
Stogas apie 70 kvm., bet nežinau ar pagla stogo plotą tai skaičiuojama...

Jei ta infiltracija < 3000 LT ir man galvos sukti nereikėtų - tai labai svarstytinas variantas... O po to kažkokie valymai jai reikalingi, ar įrengei ir užmiršai 10-čiai metų?